Monday 25 March 2013

GEMPAR!!! "CIKGU" Ditemui Mati Selepas Dicampak Keluar Dari Kenderaan!!!

"Mangsa sebelum itu ditemui seorang pengadu, selepas mangsa dicampak keluar dari sebuah kenderaan di persimpangan kampung dan mangsa terus dibawa ke Hospital Tanah Merah pada pukul 10.30 pagi.

"Keadaan mangsa ketika ditemui dalam berlumuran darah dan tidak sedarkan diri dan selepas dirujuk ke HUSM, mangsa didapati mengalami bengkak di bahagian belakang badan, benjol di bahagian belakang kepala dan luka serta terdapat pendarahan," kata Mazlan kepada pemberita di sini hari ini.




Seorang guru wanita fardhu ain maut dipercayai akibat diserang semasa dalam perjalanan pagi semalam dari rumah ke pejabat Amanah Ikhtiar Malaysia di Kampung Sat Hilir di Tanah Merah bagi urusan pinjaman.

Timbalan Ketua Polis Kelantan, Datuk Mazlan Lazim berkata mangsa Rafiah Salim, 54, disahkan meninggal dunia pada pukul 8.49 malam tadi di Hospital Universiti Sains Malaysia (HUSM), Kubang Kerian.

Beliau berkata siasatan awal mendapati, sebelum kejadian, mangsa dalam perjalanan dari rumah ke pejabat Amanah Ikhtiar itu bagi urusan pinjaman.

No comments:

Post a Comment