Tuesday 19 March 2013

TERKINI!!! Seorang Lagi Cikgu Hina Anggota Keselamatan Didedahkan. DETAIL LAGI. SEBARKAN!!!!

SALAM PERJUANGAN!!!!

Pertama Sekali BB Mohon Maaf kerana terpaksa menukar kandungan posting ini daripada kandungan asal. Tindakan ini diambil memandangkan sebentar tadi BB telah menerima Email Permohonan Maaf Daripada Saudara Ishak Johari.






Emailnya seperti berikut :



Salam Sejahtera,

Saya memohon maaf sekiranya apa yang post melalui akaun facebook saya berkaitan dengan menghina pasukan keselamatan. Saya memohon pihak tuan menarik balik paparan yang berkaitan dengan perkara tersebuthttp://beliabangkit.blogspot.com/2013/03/terkini-seorang-lagi-cikgu-hina-anggota.html melalui blog saudara http://beliabangkit.blogspot.com/

Saya tidak berniat untuk menghina pasukan keselamatan cuma hanya pandangan spontan dan emosi terhadap isu perperangan tersebut.

Mohon jasa baik pihak saudara sekali lagi saya maaf jika perkara tersebut menguris dan menjejaskan nama baik mana pihak yang berkaitan. 

Sekian, terima kasih.

asd



BB : Terpulang Kepada Seluruh Rakyat Malaysia, Dinasihatkan Membuat Permohonan Maaf Secara Terbuka, Belajar Dari Kesilapan, Mengakui Kekhilafan....SALAM PERJUANGAN!!!

I Love Peace, We Love Peace, Us Love Peace

No comments:

Post a Comment